11 березня в Харкові відбувся знаковий захід для всіх, хто не уявляє свого життя без електронної комерції :) Тобто працює в ній або для неї. ТОЧКА не могла пропустити можливість поділитися своїми напрацюваннями та кращими рішеннями для інтернет-магазинів. На цей раз у фокус нашої уваги потрапило питання виходу в регіони для локального магазину.
Інтернет не має кордонів, але в "головах" у багатьох інтернет-рітейлерів поява замовників з інших регіонів часто викликає паніку і нерозуміння куди бігти і що робити. Тому варіант, коли замовлення від постачальника в Одесі їде на склад інтернет-магазину до Харкова, а потім назад до покупця в Одесу - не жарт, а реалії українського e-commerce. Як і чим у цій ситуації може допомогти аутсорсінг представив у своїй доповіді на семінарі «Формула сайту: Як підвищити прибуток інтернет-магазину» Андрій Антонов, керівник ТОЧКА Харків.
Варіантів організації регіональної експансії з точки зору логістики декілька:
- магістральні доставки - аутсорсинг; локальна логістика - кур'єри (свої, на підряді, на разових замовленнях)
- магістральні доставки - аутсорсинг; локальна доставка - свої ПВЗ
- і магістральна і локальна логістика - свої
- і магістральна і локальна логістика - аутсорсинг
Кожен з варіантів має свої плюси і мінуси. Єдиного універсального рішення - не існує, для кожного інтернет-магазину будуть важливі ті чи інші аспекти. Але головне усвідомити, що:
З повною презентацією і ТОЧКА-порадами можна ознайомитися за посиланням: http://www.slideshare.net/ssuser822ef9. І побільше клієнтів всім - і локальних і регіональних!