Точка

Будни: 10.00 - 20.00

Суббота: 10.00 - 18.00

Воскресенье: выходной

+38(044) XXX-XX-XX
EN

Сервіс останньої милі: чому зараз це особливо важливо

16 квітня в Києві відбувся IForum, що зібрав цього року 6000 (!) учасників, для яких інтернет і все, пов'язане з ним, це природне середовище для роботи та проживання. E-commerce, будучи, з одного боку, інтернет похідною, все ж залишається торгівлею, що вимагає живого офф-лайн контакту і фізичної передачі товару покупцеві. Про те, як цей контакт потрібно організовувати правильно, розповів Дмитро Волох, директор з розвитку Meest ТОЧКА.

 

Чому саме зараз важливо піднімати питання сервісу в e-commerce взагалі, і на останній милі, зокрема? Все просто - продажі падають разом з купівельною спроможністю українців, сімейні бюджети витрачаються на їжу та предмети першої необхідності, конкуренція на ринку зростає, і щоб вижити інтернет-магазину потрібно ефективно використовувати кожен контакт з покупцем з метою утримати його.

 

Серед причин, за якими українські користувачі інтернету досі НЕ купують on-line (згідно з останнім дослідженням TNS Україна) були названі:

  • важко переконатися в якості товару до покупки
  • немає можливості подивитися, приміряти товар до покупки
  • важко переконатися в достовірності бренду...

 

Все це, нажаль, свідоцтва недовіри до інтернет-покупок. Причому, цей фактор є як і у тих, хто вже здійснював покупки і розчарувався, так і у тих, хто ще не має такого досвіду, але сумнівається в такому форматі покупок. Тобто, з одного боку, споживач начебто розуміє плюси on-line шопінгу (наприклад, асортимент і доступність товару, що перевищують в рази пропозиції в роздробі, особливо регіональному). Але, з іншого, є негативний досвід - невідповідність покупки опису на сайті, недотримання умов поставки, складний процес повернення і т.д. і т.п.

 

Вихід - взяти найкраще з офф лайна і он лайну і об'єднати в один «продукт» для кінцевого споживача! І саме комплексні сервіси в пунктах видачі товарів інтернет-магазинів можуть зімітувати (у хорошому сенсі слова) офф-лайн покупку і зберегти покупця для інтернет-магазину. Як? Дивіться у повній версії нашої доповіді за посиланням http://www.slideshare.net/ssuser822ef9/ss-47072029.