ТОЧКА завершила анкетування одержувачів, метою якого було дослідження портрета одержувача замовлень інтернет-магазинів в ПВЗ і, головне, їх мотивів вибору саме такого способу доставки покупок.
Дослідження проводилося по всій Україні, охопивши 24 міста - присутності СЦ ТОЧКА і майже 7000 осіб.
Велика частина (а саме 65%) одержувачів - це постійні клієнти ТОЧКИ. Тобто, прийшовши за замовленням один раз і переконавшись, що отримання в ТОЧЦІ, це комфортно і надійно, всі свої наступні замовлення вони також оформляють на отримання в ТОЧЦІ.
Саме сервіс, тобто послуги з супроводу покупок в інтернеті, є ключовим мотивом вибору ТОЧКИ:
- 35% респондентів готові використовувати тільки ТОЧКУ, так як тут можна перевірити працездатність замовленої техніки перед оплатою
- 15% вибирають ТОЧКУ при замовленні одягу та взуття, бо тут є примірочні
- 15% одержувачів цінують ТОЧКове ставлення до них - уважність, професіоналізм і компетентність співробітників.
Решта 35% розподілилися між географічно «прив'язаними» одержувачами (у 25% ТОЧКИ знаходяься поруч з будинком, роботою чи навчанням), ощадливими (5% відзначили, що вартість доставки в ТОЧКИ дешевше) і тими, які цінують час (для 5% швидкість доставки в ТОЧКУ - пріоритет).
А хто ж такий одержувач ТОЧКИ з соціально-демографічної точки зору? Це чоловік (77% сильної статі проти 23 слабкої), 25-40 років, що працює в комерційній сфері або є власником бізнесу.
І, безперечно, найприємнішим результатом анкетування стала оцінка ТОЧКИ нашими одержувачами. Середній результат по всіх точках - 4,9 (за п'ятибальною шкалою :)!
Ми вдячні всім нашим одержувачам і зобов'язуємося вийти не тільки на тверду п'ятірку, але й замахнутися на п'ять з плюсом.
СПАСИБІ ЗА ВАШ ВИБІР І ДОВІРУ!